100.000+

Gebruikers

Ongekend

BETROUWBAAR

Like ons!

FACEBOOK

voor de streep

 

Mission Statement Bork Connector.

“Het bieden van een extreem duidelijke en handige dashboardtool voor horecaondernemers die ervoor zorgt dat rendementen inzichtelijk, controleerbaar en beheersbaar worden zonder dat er ingewikkelde werkzaamheden hoeven te worden gedaan. Het geheel dient tijdsbesparing op management-werkzaamheden en kostenbesparing op lonen te genereren.”

 

 

Wat kan Bork Connector? 

  • Omzetsplitsing van afdelingen
  • Automatische Uren registratie met prikklok
  • Dagelijkse rapportages over loonkosten, productiviteit en omzet per departement.
  • Roosterpakket met targets
  • Roosteren met vaste templates
  • Registratie van vakantie, ziekte en tijd voor tijd dagen
  • Contract informatie
  • Internet voor personeel, eigen inlogcode met informatie over rooster en vrij
  • vragen
  • Automatische weersinformatie opslag
  • Uitbreiding met banqueting gelinkt aan het rooster.
  • Diverse rapportages en dashboards voor sturing van de organisatie
  • Diverse exports voor loon administratie of payroll
  • Vergelijkingen van diverse informatie per dag
  • Competentie niveaus van het personeel in de roosters
  • Mogelijkheid tot het versturen van mail of sms
  • Automatische pauze aftrek
  • Wachtdagen met betrekking tot ziekte
  • Diverse overzichtelijke grafieken
  • Cijfers per zaak, gesplitst in afdelingen
  • Diverse maatwerk oplossingen

 

Hoe is Bork Connector tot stand gekomen?

Op basis van de vergaande eisen van de Large Accounts en innovatieve horeca-ondernemers

binnen de Bork klantenkring heeft Bork besloten deze wensen samen te voegen in een oplossing

die losstaat van het Bork Kassasysteem.

De probleemgebieden waarvoor Bork Connector een oplossing biedt vallen buiten het werkgebied

van de Botrk Kassa, maar zijn wel essentieel voor een moderne doelgerichte en cijfermatige

sturing van uw organisatie.

Bork Connector is simpelweg een verzameling van antwoorden op zwaarwegende eisen die

door horeca-ondernemers aan Bork werden gesteld. Bork stelt deze oplossing nu ter

 

beschikking aan alle bestaande en toekomstige gebruikers van Bork Afrekensystemen.

 

 

Bork Connector

Personeelsplanning, Kasboek, CRM-systeem, Prestatie-rapportages, Dashboards.


Bork Connector integreert het TimeKeeper systeem van uw kassa met een intelligentie planning, urenverwerking en geeft u dagelijks, wekelijks en maandelijks automatisch rapportage over de prestaties van uw horecabedrijf.
Verder komen in Bork Connector dagelijks al uw kassagegevens binnen waardoor Bork Connector een  ‘bridge’  vormt tussen uw kassa en andere software-paketten en partijen. 

HRM Systeem

Bork Connector bevat een compleet HRM-systeem met Personeelsgegevens, Arbeidscontracten, Beschikbaarheidsverzoeken van uw personeel, verlofregistatie en een directe koppeling met uw kassasysteem. Hierdoor hoeft u de medewerker maar op 1 plaats in te voeren en hoeft u nooit meer in de kassa uw personeel bij te houden. Als iemand uit dienst gaat wordt deze ook automatisch uit uw kassasysteem verwijderd.

HR XML Open Standard

Bork Connector werkt met de wereldwijde HR XML Open Standard waardoor kan worden gecommuniceerd met alle grotere HR-partijen. 

Planning

In Bork Connector plant u uw weekrooster op basis van een template waarin alle vaste diensten van uw bedrijf zijn ingevoerd.

 

 

 

 

 

 

 

 

U kunt 

  • vaste personen op deze diensten hebben,
  • via internet uw personeel op open diensten laten inschrijven,
  • zelf medewerkers kiezen op basis van beschikbaarheid

Tijdens het plannen zal Bork Connector u tonen hoe het gemaakte rooster presteert ten opzichte van uw doelstelling. 

Het rooster in Bork Connector is speciaal gemaakt voor Horeca-ondernemingen waardoor alle horeca-specifieke zaken compleet zijn afgevangen en geheel automatisch aan u worden gepresenteerd. Denk hierbij aan automatische tijd voor tijd-registratie, zeer efficiënte verlofregistratie nachtportier-regelingen, zondagtoeslag, mensen met functionele contracten (vaste uren), interfaces met payrolbedrijven en interfaces met salarissoftware. 

 

TimeKeeper

Uw medewerkers kunnen in- en uitklokken via het kassasysteem of via het Bork TimeKeepersysteem dat u kunt installeren op een PC, Mac, of iPad.

 

One-Click Automatische Urenverwerking

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Bork Connector heeft een intelligente procedure om automatisch de geklokte uren te vergelijken met uw planning. Met een druk op de knop worden alle uit te betalen uren automatisch bepaald en wordt ook automatisch pauze ingehouden. 

 

Kasboek

CASH123 Het intelligente kasboek voor kastelling, aankoopnota’s en bankstortingen

Bork Connector haalt dagelijks de verkoop- en betalingsgegevens uit uw kassa. Uw bedrijfsleider kan in een 1-2-3 stappenprocedure zijn dagadministratie volledig in Bork Connector doen. 

  1. Controleer al uw betaalwijzen (Maestro, Cash,VISA, Op rekening etc)
  2. Maak simpele boekingen van al uw aankopen. (Bijv aankopen van bloemen, keuekenbenodigdheden, vooruitbetaald loon etc.)
  3. Tel uw kas, vul uw kluis aan en doe eventueel een bankstorting.

De CASH123 boeking wordt automatisch geëxporteerd naar uw administratie. Uw administrateur hoeft geen werk meer te verrichten voor de kasadministratie. Dit wordt volledig door de bedrijfsleider uitgevoerd.

 

Go! CRM-Systeem

Het Go! CRM-systeem van Bork Connector haalt automatisch alle ’op rekening’-tickets uit uw kassasysteem en maakt daar facturen van. U kunt periodiek met 1 druk op de knop alle facturen van uw bedrijven afdrukken en exporteren naar uw administratieve sofware. Het Go! CRM-systeem kan de facturen e-mailen en u kunt gebruik maken van verzamelfacturen voor relaties die uw bedrijf regelmatig bezoeken

 

Interfaces

  • Afas Profit: HRM en Financieel. 
  • Exact Globe: Financiële integratie
  • Exact Online: Financiële integratie
  • TwinField: Financiële integratie
  • HR OPEN STANDARDS; HRM-import
  • Connexie Payroll: XML-Webservice voor import medewerkers en export uren
  • Persoonality Payroll: XML-Webservice voor import medewerkers en export uren
  • Loket: Import medewerkers en export gewerkte uren.

 

 

 

Bork op Facebook!

Al meer dan 8000 mensen gingen u voor.
Like Bork nu en blijf op de hoogte van onze nieuwste projecten.

Facebook 

Contact Details

Bork Horeca
Nerhoven 8A
5126TB Gilze

T- 0161 7000 10
F- 0161 7000 15

Email: info@bork.nl
Website: www.bork.nl

Portfolio